۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۳۵۵
سرلشکر موسوی مطرح کرد؛

ناامیدسازی و بی اعتمادسازی به نظام دو هدف عمده دشمن | ناامید کردن مردم خدمت به دشمن است

فرمانده کل ارتش ناامیدسازی و بی اعتماد سازی نسبت به نظام را دو هدف عمده دشمن دانست و گفت: امروز هرکس حرفی بزند یا کاری کند که مردم نا امید شوند به دشمن خدمت کرده است.
سرلشکر موسوی فرمانده ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در هشتمین جلسه از نشست های بصیرتی دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به دفعات با ذکر مثال هایی درباره رویایی حق و باطل اشاره کرده است.

وی افزود: امروز کسانی که با خط کش مادی و مقیاس های دنیا نگاه می کنند هیمنه دروغین استکبار را مانند کف روی رودخانه می بینند اما سنت خداوند این است که سرانجام مصاف، پیروزی حق بر باطل است یعنی کف روی آب می رود و آب خالص می ماند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به وقایع قبل از ۲۲ بهمن سال ۵۷ اظهار داشت: آمریکای جنایتکار که نهایت سرمایه گذاری را در ارتش به ویژه نیروی هوایی آن کرده بود تصور می کرد که در آن لحظات حساس نیروی هوایی می تواند رژیم منفور پهلوی را در ایران نگه دارد اما به خواست الهی همه چیز برعکس شد.

وی ادامه داد: در 19 بهمن نیروی هوایی ارتش تیر خلاص را به باطل شلیک کرد و حق پیروز شد؛ انقلاب اسلامی گام های بسیار بزرگی برداشته است و در نهایت این پرچم باید به امام عصر(عج) یعنی صاحب اصلی انقلاب سپرده شود، 22 بهمن پیروزی اولین گام انقلاب است.

سرلشکر موسوی با بیان این که عرصه دفاع مقدس از دیگر عرصه های جنگ حق و باطل بود که تمام باطل علیه حق صف کشیده بودند، ابراز داشت: سرانجام حق بر باطل پیروز شد و دشمنان نتواستند کاری کنند، عرصه هنرنمایی مدافعان حرم نیز از این مصادیق به شمار می رود.

وی عنوان کرد: همه اذناب استکبار متحد شدند تا جبهه مقاومت را بشکنند اما مفتضحانه شکست خوردند و آنچه جبهه مقاومت می خواست تحقق پیدا کرد، امروز باطل در قالب جنگ ترکیبی به مصاف انقلاب و جمهوری مقدس اسلامی آمده است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس محوریت جنگ سخت بود البته تحریم و جنگ روانی هم وجود داشت اما مسأله اصلی نبرد مسلحانه بود، در توطئه اخیر داعش تا کنار گوش ایران آمده بود و برخی در مرکز کشور به هراس افتاده بودند و می پرسیدند که ممکن است داعش به ایران هم بیاید؟

وی اضافه کرد: داعش تا 40 کیلومتری مرز ایران آمده بود و نیروی قدس و نیروهای مسلح پای کار آمدند و تروریست ها را دور کردند و دستگاه منحوس خلافت جعلی آن ها را در هم پیچیدند، در ماجرای داعش یک قدم به جنگ ترکیبی نزدیک شدیم و اقدام مسلحانه و جنگ روانی هم تراز شده بودند.

سرلشکر موسوی با بیان این که دشمنان با جنگ روانی درصدد بودند که همگان را در  برابر داعش تسلیم کنند، گفت: در جنگ ترکیبی عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم است و باید به هوش باشیم، دشمنان روی گسل واقعی معیشت و مشکلات اقتصادی، اختلافات فکری، قومی و حزبی با قدرت عملیات روانی می کنند.

وی افزود: اسکات مادل افسر امنیتی آمریکا در بخش عملیات ویژه بوده و متخصص حوزه ایران است که سال گذشته طرحی را به ترامپ داد و بر این اساس درباره ایران عمل می شود، او در جایی از طرح بندی می گوید رسانه های فارسی زبان باید توجهات را به سمت تظاهرات سوق دهند، این افسر امنیتی کارگران کارخانه ها، فعالان مدافع حقوق زنان و افراد دچار فقر را به عنوان جامعه هدف برای پیگیری کارهای خود بیان می کند؛ در طرح مهار ایران این فرد بر توجه و استفاده از اینترنت و فضای مجازی تأکید شده است.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: دیروز سلاح جنگ توپ و تانک بود اما امروز برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی سلاح جنگ هستند، باید فکر کنیم که در برابر سلاح جدید چه سپر دفاعی داشته باشیم، ناامیدسازی و بی اعتماد سازی نسبت به نظام دو هدف عمده دشمن در برنامه ریزی ها است که طراحی کرده اند.

وی ادامه داد: امروز هرکس حرفی بزند یا کاری کند که مردم نا امید شوند به دشمن خدمت کرده است، مردم ایران ملتی بزرگ و توانا هستند و ما می توانیم به کوری چشم دشمن همه مشکلات خود را حل کنیم، شجره خبیثه آمریکای جنایتکار کسی نیست تا بخواهد با شجره طیبه ملت بزرگ ایران دست به یقه شود.

سرلشکر موسوی با اشاره به حساسیت بسیار دشمن بر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: بر خلاف عرف دیپلماتیک جهان رییس جمهور آمریکا افراد را جمع می کند تا در شورای امنیت علیه ایران رأی دهند، یک دزد برای چه به کسی که خانه می سازد سفارش دیوار کوتاه می دهد؟ آیا دل او برا صاحب خانه می سوزد یا می خواهد راه ورود خود را راحت کند.

وی عنوان کرد: امروز چه کسی شک دارد که دزدترین دزد عالم آمریکای جنایتکار است، در تاریخ سیاه آمریکا یک نقطه پیدا نمی شود که انسان عاقل به آن ها اعتماد پیدا کند، این تاریخ پر از پلیدی و سیاسی و حرکات ضد مردمی است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: یک مشت آدم وحشی مدت ها علیه مردم بی پناه یمن اقدام کرده و آن ها را بمباران می کنند اما آمریکا از آن هاحمایت می کند؛ آیا عقده ای تر و کینه ورزتر از سعودی ها نسبت به ایرانی ها وجود دارد؟ آیا منحوس تر و خبیث تر از رژیم صهیونیستی داریم؟ آمریکا، صهیونیست ها و سعودی عنصرهای اصلی ایجاد آشوب های اخیر بودند.

وی اضافه کرد: پیروزی حق بر باطل وعده تخلف ناپذیر الهی است، ملت بزرگ ایران کارتر، ریگان، کلینتون، بوش ها و اوباما را سر جای خود نشاند و به فضل الهی این شیرین عقل را سر جای خود می نشاند، ملت ایران دست به دست هم خواهند داد و تحت رهبری رهبر معظم انقلاب مشکلات را حل خواهند کرد.

سرلشکر موسوی با بیان این که ما ایران عزیز را آن گونه که آرزو داریم خواهیم ساخت، گفت: سعودی های ملعون آرزوی چند پاره کردن این ملت بزرگ را به گور خواهند برد، به حول قوه الهی جشن پایان رژیم منحوس صهیونیستی را به چشم خواهیم دید، با پایبندی به قول استقامت این ها را مشاهده خواهیم دید.

وی افزود: 22 بهمن روز تودهنی به آمریکا، سعودی ها و رژیم صهیونیستی بوده و روز مصاف حق و باطل و اسلام و کفر است، مردم در روز 22 بهمن باید دوباره ضربت ذوالفقار را بر کفر فرود آورند، هر بار که حق و باطل مصاف می کنند و حق پیروز می شود مردم سه دسته هستند، یک دسته یاوران حق که رو سفید می شوند، دسته ای دیگر یاوران باطل که روسیاه هستند، یک دسته نیز مرددهایی هستند که در پشیمانی به سر می برند.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت:مردم با حضور خود در 22 بهمن مشت محکومی به دهان ترامپ شیرین عقل می زنند و خود را جزو رو سفیدان می نویسند، بدانند که ملت مؤمن و ولایتمدار ایران کسانی هستند که آمریکای جهانخوار را سرکوب خواهند کرد و این ملت جشن پایان عمر رژیم صهیونیستی را به چشم خواهند دید./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات